четверг, 15 февраля 2018 г.

Сценарій концерту для батьків

Сценарій заходу для батьків

"З любов'ю до України"

(Звучить музика, ведучий читає вірш)

1 В: Батьківщино, земле рідна,
Земле сонячна і хлібна,
Ти навік у нас одна.
Ти, як мати, найрідніша,
Ти з дитинства наймиліша,
Ти і взимку найтепліша –

Наша отча сторона.
(Привітальний) Вихід ведучих

2В: Добрий день шановні гості.
1В: Ми раді вітати вас на нашому святі, яке ми присвячуємо нашій любій неньці - Україні.
3В: Наша Україна має чарівну природу, співучу мову, неповторну музику, пісні та танці. Наші пращури пестили й  берегли свою культуру. А ми, нащадки повинні берегти і цінувати культуру  нашого народу, нашого краю.
1В: Рідний край.... Він починається від батьківського порога, стежини, стрункої тополі, твоїх воріт, з барвінку, який ніжно стелеться по садочку. Найсвятішими для кожного з нас є слова: Україна, Батьківщина. Адже Батьківщина - це не тільки Україна, а й рідна домівка і те місце, де ти народився і виріс, де минули найкращі роки твого життя.
3В: Я - українка. Вигодувана і випестувана материнською піснею, бабусиною казкою, понад усе в житті люблю лагідну і щіру нашу мову, отчій край де я виростала - рідну мою Україну.
2В: Я - українець. Добрий господар, вірний заповітом батьків і дідів наших, славний захисник свого роду і вітчизни.
3В: Люблю тебе я мила Україна!
І все зроблю, щоб ти завжди цвіла.
Я буду вчитись в школі на відмінно,
Щоб мною ти, пишатися могла.
1В: Україна моя починається.
Там, де доля моя усміхається,
І як небо, як даль солов'їна
Не кінчається Україна!
("Гуцульський танець")  Вихід 3-х дітей
1Д: Я - україночка від роду,
Землі цієї я краплинка,
Я - доля рідного народу,
Його дитина - українка.
2Д: Хай сонце сяє в нашій пісні
І світом котиться луна.
Ми в чомусь, може, трохи різні,
Та Україна в нас одна.
3Д: Радіймо сонцю й днині мирній
І танцю гарному, що нас всіх згуртував.
("Паровоз-букашка") Вихід ведучих
1В: Україна є однонаціональною державою з багатоетнічним складом.
В Україні, крім українців значний відсоток становлять інші народи: росіяни, білоруси, поляки, чехи, словаки, болгари, євреї, молдовани, греки, цигани, татари, вірмени, німці та багато інших. Вони всі різні, а наша Батьківщина їх об'єднала.
("Тарантела")
2В:  Самими близькими по духу, по крові, по традиціям є наша сусіди, наші браття - росіяни. Пліч-о-пліч наші народи йдуть крізь віки. ми пережили горе війни, але залишившись разом - ми перемогли!
(Російський Хоровод) Вихід ведучих
В: Україно моя! Ти не одна!
Бачиш - руський з тобою, білорус і таджик,
Друзі, браття твої, громоносна лавина.
Свят союз наш, народ непоборен повік,
Нездоланна повік його сила!
(Кадриль "Линець-швиденець") Вихід ведучих
1В: Ми браття словяни - ми один народ, у нас схожі мови, культури, традиції, ми розуміємо один одного. Всі ми виросли на бабусиних та матусиних казках, і завжди вірили в добро.
("Пошла Маша во лесок") Вихід ведучих
3В: В нашому регіоні проживають багато різних національностей, серед них є цигани, які радують нас своєю свободою та запальністю.
("Циганський танок")

3В: Минули десятиліття від того часу, як стихли бої Великої Вітчизняної війни на нашій землі. Це була найстрашніша, найкривавіша війна століття.
1В: 1418 днів тривала Велика Вітчизняна війна. Фашисти спалили понад 70 тисяч міст, селищ і сіл нашої Батьківщини. Ворог не щадив нікого: ні жінок, ні старих, ні дітей. Мільйони життів забрала війна. Але ми вистояли, єдино встав проти ворога - великий народ.
3В: Війна...це безстрашність захисників.... Це добута вогнем і кров'ю перемога під Сталінградом, це подвиг героїв Курської дуги, це штурм Берліна, це пам'ять серця всього народу.
В: Забути минуле - означає зрадити пам'ять про людей, загиблих за щастя Батьківщини. Забути всі прикрощі та негаразди, всіх, хто виніс страшні позбавлення заради нас! Вічна слава героям!  
1В: Люди!
Поки серця стукають, пам'ятайте,
Якою ціною завойоване щастя,
Будь ласка, пам'ятайте!
3В: Вони герої, вони воювали з надією та вірою в серці, що буде мир!
 ("Аве Марія")
2В: Привели шляхи-дороги
Наш народ до перемоги.
І солдати-дідусі
Посміхаються усі.
 Це святе травневе свято
Треба серцем відчувати!
придивись: в старих солдат
Сльози радощів блищать!
Хай завжди в усьому світі
Буде мир і щастя дітям,
Бо народжені вони
Для життя, а не для війни!
("Смуглянка")
1В: Маєм сонце, маєм море,
Маєм Київ і Дніпро,
Маєм землю неозору,
На якій росте добро.
 Синьо-жовтий прапор маєм.
Й Володимирівський тризуб,
Дон і Сян їх обіймають.
Ми - народ - великолюб.
 Боже-Отче всемогутній,
Захисти коханий край!
Дай нам вийти у майбутнє,
Мужність і сміливість дай!
("Флотський танець")
3В:  Родина - сім'я - це найдорожче для кожної людини. У сім'ї вона навчається любові і добра, у сім'ї вона вчиться шанувати свій рід, свою землю, берегти пам'ять свого роду.
2В: Мій отчий дім, де всі стежки мої
Веселками ясними перевиті
Де у садах співають солов'ї,
Де шлях в світи лежить в високім житі.
 Мій отчий дім! Ти дав мені усе.
Моя Вкраїна, піснею багата,
Ввійшла у серце співом голосним,
Як та любов, яку дарує мати.
3В: Мій отчий дім, не перебудь в мені
Пристанищем дитинства тимчасовим.
Мій отчий дім, даруй мені пісні
І мамине до болю рідне слово.
("Мамо")
2В: Ой, у вишневому садочку
Гудуть над квітами джмелі,
Стоїть дівчина у віночку
І посміхається мені.
3В: Сади цвітуть, летять лелеки,
І соловейко щебета,
До неба тягнуться смереки -
Хіба все це не краса?
2В: Абрикоса з того боку,
Що на ній сидить сорока.
А отут    квітник малята,
Тут ви можете пограти.
3В: Яблук повні в нас корзини -
Ми збираєм вітаміни,
Яблучний пиріг печемо,
Всіх до себе в гості звемо!
("Український садочок")
(Пісня - дует Галицьких)
1В: Слово надається директору Центра дитячо-юнацької творчості Лисенко Наталії Вікторівні.
Слово надається керівнику Народного хореографічного ансамблю "Сонечко" Фахретдиновій Тетяні Михайлівні
Нагородження Студії - значками
Слово старшої групи
Слово випускниці
1В: Моя Україна - широкі простори,
Поля і левади, долини і гори,
Молитва і пісня, і слово натхненне,
Наш труд і талант,
Україно для тебе.
("Відродження України")
3В: Ми вірим в майбутнє твоє Україно!
Говорять сьогодні дорослі й малі
Бо ти в нас - найкраща, бо ти в нас єдина,
Немає такої, як ти, на землі.
В: Тобі, Україно, мій мужній народе,
Складаю я пісню святої свободи.
Усі мої сили  і душу широку
Й життя я віддам до останнього кроку,
Аби ти щаслива була, Україно -
Моя Батьківщино!







Комментариев нет:

Отправить комментарий